Thursday 31 May 2018

Blog is so outdated?

Kepada kalian yang ada blog, tolonglah update post-post kalian. Tak kisahlah samada untuk perkongsian peribadi atau bisnes.

Blog ini kelebihannya adalah permanent. Kalau kalian post di FB, Instagram atau Twitter, sekejap saja post kalian akan lalu di newsfeed friends atau followers kalian. Blog pula, setiap kali ada orang search di internet, Inshaallah keluar hasil carian dari post di blog kalian.

Untuk kalian yang berbisnes online atau bekerja freelance, jangan abaikan kepentingan blog OK. Post di blog bertahun-tahun tahan. Tak macam post di FB dan lain-lain.

* Post permanent bertahun-tahun - Blog

* Post engangement dan feedback pantas (boleh link dengan post di blog) - FB, Instagram, Twitter dan lain-lain

Blog is not yet outdated. Apapun objektif post kita, pasti ada gunanya untuk insan-insan yang memerlukan.

Aku kongsikan blog post aku yang dapat hampir 18,000 views. Kalau di page-page, boleh tahan juga viral kalau dapat 18,000 Likes kahkah.

Asalnya cuma post peribadi berkongsi tips beli rumah subsale saja. Alhamdulillah ramai yang boleh dapat manfaat. Malah aku pernah jumpa post-post ejen hartanah yang copy paste isi blog aku. Tak mengapalah, janji berguna buat mereka.

Sharing is caring OK.

Peace!

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...