Saturday 27 August 2016

Projek Review kembali lagi

Dulu Projek Review aku dibuat dalam FB dan IG. Sekarang aku dah malas terlibat secara aktif di media sosial. Kalian hanya boleh jumpa aku di blog ini saja muehehe.

Hari ini kita ada tudung soft awning paling best pernah aku pakai. Nama tudung ini Saffiya.Sebab apa best? 

1) Bila pakai saja mukanya terus terbentuk elok.

2) Sesuai dipakai oleh orang yang berkaca mata.

3) Labuhnya menutupi dada.

4) Harga yang agak menarik, berbaloi dengan kualitinya.

5) Layanan yang superb dan cepat. Siap boleh bayar deposit sikit, bayaran penuh lepas gaji.

Kalian boleh jenguk FB: Colourful Collections.

Dah 2 kali aku beli tudung dari seller ini. Memang puas hati dengan layanannya.

Selamat membeli! Semoga kedua-dua seller dan pembeli-pembeli murah rezeki. Amin.

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...