Thursday 25 January 2018

Review Food Delivery Peribadi: Jiju's Cakes To Share

Ini review terlewat namanya. Sebab dah agak lama aku kenal dengan owner nya. Memang biasa beli produk dia. Cuma baru sekarang sempat buat review.

Check them out!

1) Proses membuat order
Macam online food delivery lain juga, boleh whatsapp Jiju. Senang saja nak order, sebab Jiju dah ada material yang jelas tentang jenis-jenis produknya.

2) Proses delivery oleh seller
Delivery dibuat sendiri oleh Jiju dan suaminya. Sila grab peluang free/promo delivery, jimat sikit. Hehe. 

3) Kuantiti dan kualiti produk

Setakat ini aku boleh komen 4 jenis produk Jiju:

Brownie coklat & Brownie coklat karamel
Untuk aku cuma satu perkataan: Heaven. Kali pertama makan aku terus stick sampailah sekarang.
Manis tapi kuat rasa coklatnya. Rasanya sebab dia guna dark chocolate. Aku agak sajalah hehe.

Congo bar
Sangat moist, banyak chocolate chips. Manis juga, tapi OKlah untuk sejenis kek. Sinful! Haha.

Pandan gula melaka squares
Juga sangat moist, sangat manis. Aku suka kombinasi gula melaka dengan krim dan keknya. Tapi ada family aku yang tak berapa gemarkan kemanisannya. Terpulang pada citarasa masing-masing OK.

Brownie chocolate orange
Setakat tarikh post ini, brownie chocolate orange ini baru saja launch. Tell me about it! Macam orang mengantuk disorong bantal OK. Aku memang suka sangat chocolate orange dari kecil (dulu suka bedal coklat Zip perisa oren).

Harga?
Masih murah berbanding seller lain. Tak tahulah orang lain. Untuk aku, harganya berbaloi-baloi dengan kualitinya.

Info tentang seller:

FB : Jiju's Cakes To Share
IG :  jijuscakestoshare

Selamat mencuba!

Cake makes us happy.

Memang betul pun. Tapi berpada-padalah dalam memakannya OK. ❤





No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...