Friday 12 February 2016

Page FB: Mudahnya Belajar Akaun

Kali ini aku akan membawakan kepada kalian sedikit hasil aku belajar tentang blog dan penulisan dari Akademi Bekerja di Rumah(ABDR). Tentang page FB yang aku buka dan post sebagai Admin tunggal.

Nama page itu ialah Mudahnya Belajar Akaun. Asalnya aku membuka page itu sebagai sebuah assignment dari kelas ABDR itu. Tapi lama-lama aku rasa seronok kerana dapat berkongsi ilmu akaun dengan bahasa mudah atau laymen. Ada post-post aku yang tak berkaitan dengan akaun pun. Hidup ini tak bolehlah serius setiap hari, bukan? Chill...😆😆😆😆

Selain itu, aku juga boleh mengumpul semua post dan membuat buku secara self-publishing. Inshaallah ada perancangan ke arah itu. Moga dipermudahkan olehNya.

Akhir sekali, Inshaallah aku akan membuka kelas tuisyen untuk subjek Akaun dan Ekonomi Asas, selepas aku pindah rumah nanti. Atau mungkin kelas umum tentang subjek akaun. Belum habis planning hehe. Jadi page ini mungkin akan 'sekali jalan' dengan projek kelas tuisyen aku kelak. Doakanlah semoga semua urusan dipermudahkanNya. Amin

Sementara itu, jemputlah LIKE page aku. Inshaallah bermanfaat buat semua yang nak tahu tentang asas-asas akaun.

Selamat membaca!

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...