Sunday 4 June 2017

A Night Well Spent with Azmilia

Khamis malam Jumaat dapat berita kawan baik aku, Azmilia accident motor dengan husband dia, Adam. By the way, aku tak ada konsep best friend forever(BFF), kawan rapat dan sebagainya. Kalau aku baik dan selesa dengan seseorang, orang itu kawan baik aku. Siapa-siapa pun yang baik boleh jadi kawan baik aku, Inshaallah.

Malam tadi disebabkan aku sampai ke hospital betul-betul semasa Azmilia discharge, aku diajak pergi ke rumah mereka saja. Lepak tengok movie, sesekali tengok-tengokkan Azmilia dan akhirnya pukul 2 pagi lebih kurang, aku terlelap.

Dalam pukul 9 pagi aku terjaga, mandi dan terus meminta izin untuk balik ke rumah. Simpati sungguh aku tengok keadaan mereka laki bini. Curse the car owner yang tak tahu nak beri signal masa nak tukar lorong! Aku doakan kesembuhan untuk mereka berdua, Amin. 


Terima kasih sangat-sangat sudi layan aku malam tadi. Dulu pun aku pernah tidur semalam di rumah mak Azmilia (masa dia bujang). Masa kami conduct seminar untuk adik-adik SMAKL. Sebab itu jugalah aku layan saja masa mereka ajak lepak malam tadi haha. Really nice to meet you, Azmilia. Jaga diri dan semoga segala impian akan tercapai jua. Amin.

Oh, sebelum aku lupa. Aku belum boleh approve semua friend request di FB. FB baru aku itu tak aktif dan banyak digunakan untuk manage page saja. Aku memang sangat-sangat reserved sekarang. Sangat selektif dengan siapa aku bergaul dan event yang aku pergi, disebabkan oleh pengalaman pahit masa lalu. Blog ini sajalah tempat aku aktif bermain. Apapun kawan tetap kawan OK! Peace!

Kredit gambar: Hafsah

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...