Friday 15 January 2016

Annual dinner 2015-Group Finance

Malam tadi kami seramai lebih kurang 270 orang staf Group Finance telah melapangkan masa dari 'year end closing' untuk pergi ke Annual dinner 2015-Group Finance. Lokasinya? Di Casa Heliconia, Keramat. Casa Heliconia terletak di kawasan Dewan Perdana Felda. Malah Casa Heliconia memang milik Felda D'Saji pun.

Tema kali ini adalah An evening in Mumbai. Boleh agak tak baju apa kami pakai? Dah tentulah tema Bollywood beb. Aku sendiri pakai saree OK. Haha. Semangat kan. Seumur hidup aku, ini kali kedua aku pergi ke annual dinner. Kali pertama adalah semasa aku di kampus. Itupun sebab aku join kumpulan puisi buat persembahan. Lepas itu aku sentiasa mengelak, atas alasan aku seorang anti-sosial. Hehehhe.

Makanan? Dengan bajet ketat, dapat makan kambing yang superb lazat pun dah cukup bersyukur. Hoho.

Doorgift? Selendang pashmina berwarna hijau. Untuk tema malam itu, sesuai jugalah. Boleh juga aku pakai buat jadi tudung nanti. Syukur.

Cabutan bertuah? Masih meneruskan legasi tidak bertuah. Macam manalah orang boleh senang saja dicabut nama atau nombornya. Aku tak pernah memenangi sebarang cabutan bertuah selama 32 tahun aku hidup. Hukhuk. Sedih. Hehe.

Layanlah gambar-gambar kemeriahan kami malam tadi OK. Ada gambar dengan kawan-kawan dan ada juga gambar dengan big boss kami. Sesekali lari dari kesibukan kerja bukankah bagus untuk kesihatan mental? Fikirkan.

Adios.

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...