Sunday 31 January 2016

Aku sedang diuji

Aku sedang diuji.

Ya. Aku tahu aku memang sedang diuji.

Ujian kali ini amat berat.

Melibatkan maruah dan peribadi.

Aku lemah.

Tewas.

Aku bangkit sekejap.

Tewas lagi.

Ya Allah, tolonglah aku.

Aku buntu Ya Allah.

Buntu kerana ianya melibatkan hati.

Hanya Engkau yang maha mengetahui Ya Allah.

Hanya Engkau.

Lembutkanlah hati kami dalam menerima petunjukMu.

Jadikanlah kami hamba yang melihat kebaikan dan tahu halal haram.

Jangan Kau jadikan kami buta oleh kasih sayang yang belum pasti.

Aku lemah Ya Allah.

Tolong aku Ya Allah.

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...