Tuesday 18 April 2017

Perkara paling pantang

Aku ada satu pantang yang hebat. Pantang tengok semua orang buat atau beli sesuatu. Memang aku takkan buat atau beli masa itu. Macam travel. Lagi orang viral segala tempat dan aktiviti dengan macam-macam trending, lagi aku tak minat.

Aku lagi suka cari post-post di blog-blog yang panjang-panjang tentang tempat yang aku nam pergi. Korek dalam-dalam benda yang lain dari yang orang biasa buat. Gambar orang melompat, bertukar-tukar baju tradisional dan moden, swafoto pelik-pelik semua aku abaikan.

Biarlah nak fikir apa pun. I am a laggard and will always be. Atau pun sebab aku tak berduit nak melancong kot. Hahahaha! Dayummmmm! Kejammmm! But serious. Aku tak suka atau pantang sama dengan orang lain.

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...