Monday 1 May 2017

Naik motor dengan ayah

Hari ini aku naik motor dengan ayah. Sesuatu yang dah lama aku tak buat. Aku MC hari ini dan tak mampu nak bawa kereta dan cari parking. Seronok sangat rasanya, walaupun sekejap. Aku perasan yang kudrat ayah tak macam dulu.

Harapan aku, semoga aku masih punya banyak waktu untuk bersama ayah. Aku sayang sangat ayah. Dalam pada aku masih bersedih merindukan seseorang, aku masih punya ayah. Sedang dia, hidup sendirian tanpa ibu dan ayah. Hidup dengan kepentingan sendiri setiap masa. Orang lain tak penting. Tak mengapalah. Inshaallah aku boleh hadapinya. Allah tak uji hambaNya saja-saja.

1 comment:

  1. :'( Baru terjumpa Majalah Solusi bertajuk "Selagi Ayah Masih Ada"...

    ReplyDelete

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...