Tuesday 8 August 2017

Aku: 10 Tahun Yang Lalu

Kawan aku share gambar ini dalam group whatsapp kami. Hmmm...buat aku rindukan zaman naif aku. Zaman hanya tahu belajar, belajar dan belajar. Aku anak sulung maa...harapan keluarga. Masa itu ada orang ajak couple (seorang saja muehehhe) pun aku reject. Sebab nak fokus pada study.

Sepuluh tahun dah berlalu sejak gambar ini diambil (2007). Banyak pengalaman yang aku dah lalui. Dari seorang yang kurang yakin dan selalu menangis mengenangkan kekurangan diri. Dari seorang yang tertutup minda akibat kurangnya exposure dengan orang sekeliling.

I have reached this stage by Allah's grace, by my parents' prayers. Walaupun aku tak mampu nak memahami setiap inci perjalanan hidupku, cukuplah untuk aku bersyukur dengan segala nikmat kurniaanNya.

Semoga aku lebih kuat untuk mengharungi cabaran mendatang. Semoga aku menjadi hambaNya yang baik. Semoga semua insan di sekelilingku beroleh rahmatNya selalu. Amin.

No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...