Thursday 3 September 2015

Dedikasi puisi-puisi hasil karya sendiri di Instagram

Salam. Untuk post kali ini aku teruja nak maklumkan:

Aku sudah memadam semua gambar-gambar di Instagram dan menggantikannya dengan gambar-gambar mengandungi puisi-puisi dan kata-kata hikmah. Puisi-puisi itu adalah karya aku sendiri ("Cik Fairuz") manakala kata-kata hikmah yang aku ambil, ada kredit disertakan di dalam setiap gambar.


Kalian boleh "follow" aku di Instagram berikut:




Berikut ini "sample" post-post aku di Instagram. Kalau kalian suka melayan puisi-puisi pendek dan ringkas, bolehlah melawat Instagram aku ya!









Kalau diizinkanNya, aku berniat untuk membuat post-post berkaitan "Accounting", sebab aku suka sebenarnya nak kongsi ilmu. Tapi aku sedang menelaah post-post dari luar negara yang super kreatif dan mudah difahami untuk aku jadikan inspirasi dan idea. Sebab? Aku sendiri bosan bila membaca tentang "Accounting" yang banyak menggunakan terma-terma teknikal.Betul bukan? Doakan usaha aku ini berjaya ya!


No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...