Tuesday 4 September 2018

Dedikasi Blog Post Khas Untuk Depression

Dedikasi 3 blog post tentang pengalaman picisan aku melawan moderate depression. Ada orang yang lebih teruk keadaan mereka berbanding aku. Aku doakan kita semua berjaya mengharungi apa jua ujian yang kita hadapi. .

Kredit gambar: Healthy Place.com

1) Depression: Intro .

2) 1st Appointment: Terima Hakikat Ada Depression .

.
3) 3rd Appointment: No More Appointment for Depression Yahoooo

.
Jangan malu mendapatkan rawatan. Semasa di hospital, aku terkejut sebab ramai sangat orang sedang menunggu giliran untuk berjumpa doktor, baik tua mahupun muda. .

Moga bermanfaat seadanya.



No comments:

Post a Comment

KELANTAN TRIP (30/11/2021 – 2/12/2021)

Holla!!!!!!! Lama sungguh-sungguh tak update blog aku ini aduhai. Boleh pula menghapdet semasa pandemic Covid-19 ni, eh eh eh…. Well, Alhamd...